środa, 14 września 2011

Siemano^^ dziś dodaję kolejny rozdział opisujący (na razie) losy Amy/Dusk. Mam nadzieję, że się spodoba ^^

















Rozdział 1
"Poznanie Riju i Sinetha"


Tego dnia dziewczyna poszła do szkoły smutna, jak i wściekła. Każdy kto się do niej zbliżył został uderzony bardzo mocno w brzuch lub twarz. Gdy dzień się zakończył i wszyscy wracali ze szkoły dziewczyna wyszła jako ostatnia. Gdy była 5 km od domu zauwarzyła dwóch chłopaków. Jeden miał czerwone włosy, a drugi rózowe. Oboje wyglądali na przyjaciół, lecz dziewc zyna bała się podejść więc ominęła ich. Chłopaki zdziwili się więc zaczęli ją śledzić. Gdy Amy doszła do furtki domu obok niej trzasła błyskawica i zjawiła się Ima. 
- Czego chcesz? - Zapytała wściekła Amy.
- Przyznaj, że odkryłaś swoje moce wampira.
- A jak nawet? To co?! - Krzykła wściekła i ominęła siostrę. 
Ima pobiegła za nią. dy tylko wbiegła do domu usłyszała piosenkę Nobody's Perfect.
Pobiegła za głosem, lecz nie zauważyła, że Chłopaki idą za nią.
- Jak myślisz? Czym one są? - Zapytał różowo włosy.
- Nie czym, a kim. Trochę kultury. - Powiedział drugi. 
Pobiegli za Imą, która zatrzymała się przed drzwiami salonu. 
- Krakia. - Powiedziała do wrony. - Zobacz czy ona czegoś nie knuje.
- Dobrze. - Odpowiedziała i wleciała do pokoju. 
Po chwili wróciła i rzekła. 
- Czeka na ciebie. Stoi spokojnie przy drzwiach. 
- Dobrze. - Powiedziała i kopła drzwi. 
- Czemu przyszłaś? - Zapytała. 
- Dobrze wiesz czemu, a zadajesz takie głupie pytania. Chociaż nie, ty jesteś głupia. 
- Przestań! - Krzykła. - Nie mów tak! Jesteśmy rodziną!
- Amy, Amy, Amy... Jestes tak naiwna? Nie wiesz, że dla mnie jesteś kulą u nogi?
- Przestań! Przestań! Przestań! - Krzykła, a łzy zaczęły lać się z jej oczu. 
- Daj jej spokój. - Powiedział czerwono włosy chłopak wchodzac do pokoju. 
- Kim jesteś? - Zapytała lekceważąco Ima.
- Jej przyjacielem. - Odpowiedział drugi.
- Grr... spadam z tond. - Powiedziała i wraz z wroną znikły.
- Nic ci nie jest? - Zapytali.
- Nie, ale czemu to zrobiliście? 
- Bo chcemy byś była szczęśliwa. - Odpowiedzieli i usmiechnęli się. 
- Dziękuje. Jestem Amy. 
- Ja jestem Sineth. - Powiedział czerono włosy.
- A ja Riju. - Odpowiedział różowo włosy.
- Miło mi was poznać. - Powiedziała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz